نظرات وبلاگ
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:3 ::  نويسنده : تارا

هیچ وقت اصراری نداشتم که نظر بگذارید برا پستام.به نظرم نظر گذاشتن بستگی داره به مهم بودن پستی که گذاشته میشه و حال و حوصله طرف مقابل.

اما هروقت وارد قسمت مدیریت وبلاگم میشم اولین قسمتی که برام جلب توجه میکنه قسمت نظرات  هست و برام خیلی مهمه که چند تا نظر گذاشتین.درسته اینجا دنیای مجازیه و خواننده های وبلاگ اصلا منو نمیشناسن اما نظرات و حرفاشون دلگرمم میکنه خیلی زیاد.



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:33---7 خرداد 1393
خوب فکر کنم با نظرای من شوفاژخونه تو دلت راه بندازی،میخوام وبت رو به چند نفر معرفی کنم،راستی به وب منم سر بزن،دلم پوسید!!

آخه الان فصل امتحاناته منم تو کل سال درسارو میشه گفت خوب فهمیدم،دیگه نمیخوام کل این ایام تعطیلی رو درس بخونم،ولی بقیه بچه ها همه از وب هاشون خداحافظی موقت کردن!!!

پس منتظرم،تا بعد...!!!
پاسخ:خوب آره بادیدن کلی نظر خیلی خوشعال شدم...مرسی از اینکه میخوای وبم رو به بقیه معرفی کنی.خوشحال نشی ها !!!ولی چند وقتیه که وبت رو نبستم و کلا بازه برام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان